FAQs

„Jaki jest czas realizacji zamówienia?”

Zamówienia złożone w sklepie internetowym SMdruk.pl są automatycznie przyjmowane po otrzymaniu zapłaty ( w przypadku płatności przelewem).W większości przypadków zamówienie takie jest realizowane (tzn. spakowane i wysłane) w ciągu 24h.

„Czy muszę posiadać konto, aby dokonać zakupu w sklepie tani-prezent.pl?”

Aby dokonać zakupu w Naszym sklepie nie trzeba mieć założonego konta. Wszystkie dane należy podać w formularzu zamówienia.

„Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?”

Serwis jest dostosowany do przeglądarek: Google Chrome i Mozilla Firefox 16, dodatkowe oprogramowane nie jest potrzebne.

„Jak mogę zapłacić za towar?”

W Naszym sklepie możesz zapłacić za towar metodą:

  • tradycyjny przelew bankowy (można go zrealizować poprzez wpłatę na poczcie, w banku lub jako przelew elektroniczny z banku internetowego,
  • płatność gotówką przy odbiorze przesyłki pobraniowej dostarczonej przez doręczyciela.

„Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?”

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

„Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?”

Tak, zamówienie można modyfikować lub anulować, pisząc e-maila na adres: biuro@tani-prezent.pl lub dzwoniąc pod nr telefonu podany w zakładce Kontakt.

„Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony towar?”

Spisz protokół szkody, a następnie skontaktuj się z Nami. Ustalimy szczegóły dotyczące zaistniałej sytuacji i rozwiążemy problem.